نوار نقاله های زنجیری ( توری)

نوار نقاله های زنجیری ( توری)

تسمه نقاله های با توری استیل اغلب بمنظور آبکشی یا خنک کاری محصولات و همچنین در دستگاه های تفت و خشک کن استفاده می گردد. برخی از نوار نقاله زنجیری، تفلون توری شکل و نسوز بوده و تحمل دما تا 300 درجه سانتیگراد را دارند از این رو برای صنایع غذایی و آرد و شیرینی مناسب می باشد. برای انتخاب کانوایر زنجیری مناسب، باید طول جابجایی مواد، ویژگی ها، ابعاد و وزن مواد حمل شونده، محیط نصب کانوایر، شیب مسیر و غیره 

تسمه یا نوار ، رولیک و غلتک ها، الکتروگیربکس، شاسی فلزی، دنده و زنجیر، پولی و غیره از جمله مهمترین اجزای کانوایر زنجیری می باشند.

کانوایر زنجیری به دلیل ساختار ساده و مقاومی که دارد، به تعمیر احتیاج زیادی ندارد، اما برای جلوگیری از خرابی های احتمالی لازم است به صورت دوره ای مواردی مانند شل یا خیلی سفت نبودن زنجیر ها ، قرارداشتن زنجیر های خارجی و چرخ زنجیر های سیستم انتقال نیرو در یک خط و راستا، روغنکاری منظم یا استفاده از سیستم روانکاری برای روغن کاری خودکار یاتاقان ها، بلبرینگ ها، زنجیر ها و تمیز کردن آنها بررسی گردد.

نوارهای استیل در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی، تسمه فولادی برای جابجایی مواد داغ و سرد، تسمه آهنی برای حمل و نقل مواد سنگین و تسمه پلاستیکی در صنایع بسته بندی، بهداشتی و دارویی کاربرد دارد.

برای انتخاب کانوایر زنجیری مناسب، باید طول جابجایی مواد، ویژگی ها، ابعاد و وزن مواد حمل شونده، محیط نصب کانوایر، شیب مسیر و غیره بررسی شود.

کاربرد: در صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی مانند دستگاه های تفت و خشک کن

ظرفیت: متناسب با درخواست

مشاوره و تماس با کارشناسان ما