دستگاه پر کن مایعات

دستگاه پر کن مایعات

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتومات یا اتومات با استفاده از کمپرسور باد و با سرعت بالا کار پر کردن انواع مایعات رقیق و غلیظ را انجام می دهد. این دستگاه ها در مدلهای تک نازله و چند نازله و بصورت دستی(پدالی) و یا اتومات ساخته می شوند .

این دستگاه مناسب جهت پر نمودن مایعات غلیظ مانند عسل، شامپو، سس، خامه، گریس و مایعات رقیق مانند آب ، شربت دارویی، موارد شوینده و غیره می باشد. البته مدل های تک نازله یا رومیزی نیمه اتوماتیک مناسب برای حجم های پایین است.

این دستگاه ها توانایی پر نمودن انواع ظروف پِت، بطری و شیشه را با توجه به ظرفیت مورد نیاز داراست . همچنین با استفاده از مخازن دو جداره و همزن و تجهیزات خاص چکه گیر قابل نصب روی آن ، جهت استفاده برای مایعات با ویسکوزیته های متفاوت ( مانند ارده ، کرم کنجد، عسل و …) بکار می روند.

عملکرد دستگاه نیمه اتومات بصورتی است که اپراتور باید پدال را جهت پر نمودن مایع مورد نظر فشار دهد و یا روی تایمر قرار دهد تا بصورت ممتد دستگاه عمل نماید. این دستگاه برای عملکرد خود نیازمند کمپرسور باد می باشد.

پر کن ها دارای مخزن  از جنس استیل 304 با گرید غذایی و دارویی می باشد که با توجه به نوع محصول بصورت تک جداره یا دو جداره دارای همزن و گرمکن ساخته می شود . مخزن دستگاه قابلیت باز شدن از دستگاه جهت نظافت و شست و شوی کامل را دارد.

از مزایای پر کن ها می توان به عملکرد بسیار راحت بدون نیاز به تخصص خاص، دقت بالا در پر کردن با درصد خطای بسیار پایین (1 درصد) و نظافت و شست و شوی آسان تمامی قطعات آن می باشد.

 

کاربرد: عسل، انواع خمیر دانه های روغنی، انواع آبمیوه، اسانس ها، چسب مایع ،انواع ژل ها، انواع کرم های بهداشتی

ظرفیت: متناسب با تعداد نازل و سایز ظرف

مشاوره و تماس با کارشناسان ما