انتقال دهنده های مکشی

انتقال دهنده های مکشی

از دیگر انواع انتقال دهنده های پنوماتیک، انتقال بوسیله سیستم مکش (فشار منفی) می باشد. از این مدل در فرایند انتقال پودری و همچنین مواد گرانول می توان استفاده کرد.

 این سیستم در واقع یک مکنده صنعتی می باشد که برای منتقل کردن موادی مانند پودر، جودانه، کپسول خالی و مواد خشک توده ای سبک از طریق مسیر لوله، استفاده می شود. نیروی محرک این فرآیند از ترکیب اختلاف فشار و جریان هوا به وجود می آید. اجزای اصلی این منتقل کننده پنوماتیکی شامل یک دمنده هوا، منبع تغذیه، مسیر انتقال و جذب کننده گرد و خاک هستند.

نیروی لازم برای جا به جا شدن مواد از ایجاد اختلاف فشار و خلا به همراه جریان هوا تامین می شود. در این دستگاه، فشار هوای درون مسیر انتقال توسط یک پمپ مکش تغییر کرده و خلا ایجاد می شود.

در دستگاه مکش از لوله های با قطر کوچک و ساده برای انتقال مواد استفاده می شود. این مسیر های انتقال می توانند به راحتی خم شوند تا در کنار تجهیزات موجود در اطراف سیستم قرار گیرند. این امر به انعطاف پذیری نقاله پنوماتیکی کمک می کند. این سیستم به طور کامل ایزوله می باشد و نظافت آن بسیار راحت می باشد.

کاربرد دیگر این تجهیز بعنوان دستونردر انتقال دانه قهوه تفت داده شده همراه با حذف سنگریزه بوسیله وزن آن می باشد. طراحی دستگاه دستونر قهوه‌ طوریست که در قسمت پایین دارای مش بوده و سنگ و کلوخ و اجسام سنگین و بزرگتر از قهوه جدا می‌شوند. در قسمت بالایی دستگاه نیز جدا سازی گرد و غبار و پوسته سبک جدا میگردد. همچنین فلزات، پونز، پلیسه آهن و منگنه در بخش زیرین توسط آهنرباها عمل جداسازی صورت می‌گیرد. قابل تنظیم بودن سرعت دستگاه بر اساس وزن دانه ها توسط اینورتر از مزایای این تجهیز می باشد.

کاربرد:انتقال مکشی پودر یا گرانول ، دستونر قهوه

ظرفیت: متناسب با درخواست

مشاوره و تماس با کارشناسان ما