آسیاب دانه های روغنی

آسیاب دانه های روغنی

آسیاب دانه های روغنی با استفاده از سایش دانه بین دو سنگ مصنوعی با دور بالا موجب تولید نهایی به صورت خمیر یا مایع تک فاز (متشکل از دوفاز فیبر و روغن ) می گردد. این نوع آسیاب ها به دلیل سرعت بالا صفحه ساینده ظرفیت تولید بالایی را داراست.

جهت آسیاب دانه های روغنی پیش از آسیاب می بایست دانه ها پوستکنی شود و تفت داده شود زیرا وجود رطوبت دانه موجب سفت شدن محصول نهایی و دوفاز شدن آن می گردد محصولاتی  مانند خمیر بادام زمینی ،خمیر فندوق و پسته ، ارده (کنجد) و ارده تخمه آفتاب گردان ودیگر دانه های روغنی با این دستگاه  قابل تولید می باشد.

در آسیاب های تک سیلندر محصول با دانه بندی زبرتر (حدود ۲۰۰میکرون) و در آسیاب ها دوسیلندر محصول  نرم تر، (زبری زیر ۱۰۰میکرون ) و با کیفیت تر می باشد .

به دلیل کنترل حرارت در دستگاه های صنعتی تمام سیلندر و درب آن دوجداره می باشد و به وسیله آب خنک کاری انجام میگردد.

با استفاده از یک فرمان دستی فاصله بین سنگ ها تنظیم می گردد تا کیفیت خروجی قابل کنترل باشد. دمای محصول در این دستگاه ها به میزان زبری و دمای ورودی آب بابت خنک کاری بستگی دارد. امکان سیرکوله محصول در دستگاه تک سیلندر بابت افزایش کیفیت محصول نهایی وجود دارد. در دستگاه های دو سیلندر بعد از هر سیلندر یک سیستم خنک کاری  دوجداره تعبیه شده است.

ظرفیت: ۲۵۰ کیلوگرم در ساعت

کاربرد: آسیاب کنجد، بادام زمینی، آفتابگردان، فندوق و…

مشاوره و تماس با کارشناسان ما